Mlsnrcnr Kızlar bebeğim 6 aylık birkaç gündür geceleri sürekli ağlıyor aslında uyuyor uykusunda ağlıyor bu durumu yaşayan var mı
omur066 Mlsnrcnr bizde ayni durumdayız suan ilk disimiz cikti ikinci yolda ondan mi yapıyor bilmiyorum uzun zamandır evimizde değildik yeni geldik yerini de yadırgıyor olabilir. Ama uykusuz günlerdir.
Demeteymenim Evet biz yaşadık meğerse diş cikariyormuş onun ağrisi diye dusundum şuan 6 ay 3 haftalik 2. Dişimiz geliyor nadirende olsa hala yapiyor ☺️
Mlsnrcnr omur066 gerçekten çok zor mememi ağzına alıncahemen geri uyuyor ama yarım saat sonra geri ağlamaya başlıyo