Kafam çok karışık ilk bebeğim tecrübesizim sorunumsa şu bebeğim 27 günlük olana kadar hiç mama kullanmadım daha sonra tecrübesiz olduğum çevremdede kimse aksini söylemediği için mama verdim aslında gaz sancısıymış bebeğimin çok ağladığı için açlık sandım neyse günde 1 defa falan veriyodum 60 maks 90cc 1aylık doktor kontrolünde 1.600 gram almıştı bebeğim doktor mama verip vermediğimi sordu bende son 3 gğndür günde 1 defa verdim dedim kızdı bana aç değil sütün ona yetiyo ve çok güzel kilo almış diye bende o gündem sonra mamayı kestiim tabi o kontrolde gaz oldugunu soyledi doktorumuz şurup verdi baya rahatladık neyse 15 gün oldu doktor kontrolümüz geçeli ama kafam çok karışık bazen öyle bi ağlama krizine giriyoki sadece mememde sakinleşiyo bu arada beneğim akiam uykusuna 9.30 da net başlar işte saat 6 dan 7 den sonra aşırı bir ağlama sadece memede susma aöz konusu gündüz uykusuda genelde 4 te falan bitmiş oluyo 2 kere denedim bu kriz anlarında mamayı 40cc falan içti ve hemen uyudu normalde ağlar ağlar veya huysuzlanır ama 9.30 olmadan uyumazdı düşünüyorum 40 cc mama nerdeyse 2 aylık bi bebeği doyurmaz uyumak için mama mı istiyo anlamadım yaşadığım olay bu fikri olan boyle bişey yaşayan varsa yardımcı olursa çok sevinirim açlık mı yoksa başka bişey mi bu arada 44 gğnlükken kontrole gittik 10 günde 500 gram almıştı tekrardan hiç mama yememişti bu süreçte