Bence yaptırmalısınız çok salgın var bebeklerde bununla ilgili çevremdeki arkadaşlarımdan çok duyuyorum ilk yaptırdım 3 aylıkken 800 tlye eğer çok derseniz ücrete eczanede 600 tlye var buz kalıbında size veriyorlar sağlık ocaklarında yaptırıyorsunuz böyle nekadar sağlıklı bilinmez şimdi 2 dozumuz geldi düşünüyorum yaptırmayı bakalım 😊✌️