Elika00 Kızlar kullanan var mı memnun musunuz kaç aylık için kaç numara alıyorsunuz biraz büyük alsam ayaktan çıkar mı
Asyaveannesi04 Elika00 bende merak ediyorum ama fiyatıyla aşırı oynuyorlar 150den bir anda 190a çıktı 🤦🏻♀️
hates123 Elika00 ben kullandım çok memnunum ayağından çıkaramıyor sıcak tutuyor terletmiyor altı da kaydırmaz çok rahat ettim bıbsene de aldım ama fiyatları aşırı uçmuş 150 küsür bişeye aldım
Asyaveannesi04 Bebeklibiranne yeni yeni daha 2 gün önce 150ydi iki fenomen reklamını yapınca 190a çıkardılar
Elika00 hates123 ya indirimle yine 150₺ geliyor aslında siz ne zaman almıştınız 190 bazı modeller 150₺ baktım Trendyola. 2 seçenek var galiba birinde Müslin yazıyor sanki