Kızlar merhaba bebeğim çok kötü diye post açmıştım dün gece 3e kadar ağladı hiç susmadaan dayanamadik götürdük hemen bu 3.goturusumuz bu sefer farklı bir doktora götürdük sürekli kusuyor su içse kusuyor yemeden kesildi 9 aylık bu arada sabaha kadar ağlıyor hiç susmadan ya resmen benim oğlum gitti başka bebek geldi çok üzülüyorum doktor muane etti tahlil felan hicbiesey yok diş çıkarıyor dedi diş döneminde Kusma oluyor mu ve su an napmam kazim yani kustukca ben vermelimiyum yoksa beklemem mi lazım midesi rahatlasin diye fikirlerinize ihtiyacım var ne vermeliyim kusmamasu için 😞