Kızlar bebem çok zor bi bebek özellikle 8-9. Aylarda öttürüyor beni yani 40ımdan sonra hep düzenli adet oldum 9 aylık bebeğim ama şimdi 10 gün gecikti. Geçen ay da adetim bittikten sonra 20 gün falan koyu renk akıntım oldu. Adet 3 gün geçince korktum test yaptım negatif çıktı korunuyoruz prezervatif ile eşim emin zaten ben de eminim bi sakatlık olmadı tekrar test yapsam mı yoksa doğumdan sonra bunca ay düzenli olduktan sonra düzensizleşmesi normal mi?