Kizlar bebegim 2 ay 8 gunluk suan 1800 kilo dogdu 34+4 haftalik. Suan 2. Ayimiz kilosu 3400 cok üzülüyorum doktor normal diyor ama bebegime heo küçük diyorlar cok üzülüyorum ya sadece mama ile besliyorum anne sutum azaldi uzuntuden sizce normalmi nasil kilo alir ki baska bilmiorum istahida yerinde masallah 2 nucuk saatte 60 cc veriyorum off cok uzuluyorum minigime yasitlarini nasil yakalar kilosu