Kizlar bende karnimda bel bolgemde ve kasikalrimda kuruyor kasiniyor tabi bacaklarim kollarimdada var ama kasjnti saha cok karnimda cuma gunune randevu aldim
Memlekette sorun yoktu ama Agri da yasiyorum havasi beni mahfediyor birde kizlarim var onlarinda cildi acayip kuru pul pul oluyor agliycam artik ya iyice kafama taktim nasil gecer ne onerirsiniz doktora da gidicem ama yinede bilgim olsun