cigdemkrkmz konuşma belirtileriymiş sevgili anne. kızımda çok çığlık atardı. şimdilik kesildi. 🤲gargara yapar gibi ses çıkarıyor 😊 . Kızım yarın 7 aylık olacak. Kendince konuşmaları var 🙈 anne, baba( her zaman söylemiyor) şu sıralar gee gee ye taktı (gel demek) 😄