Mamaya başlayalı 5 gün oldu. Mamaya başlamadan önce 2 3 günde bir yapardı, mamaya başladık içerken kaka yapmaya başladı. Şimdi ise günde 2 defa yapıyor normal mi? Birde sma kullanıyoruz, oğlum 5 aylık bu zamana kadar asla gaz problemimiz olmadı hala kendi çıkarıyor ama geceleri çok rahatsız oluyor. Mamadan mı acaba? Gündüzleri çok rahat alttan üsten çıkarıyor ama gece baya ıkınıyor. Mamayı mı değiştirmem gerekiyor?