yusufcan Kızlar bebißim 3.5 aylık 3 300 doğdu ilk ay 2.250 aldı kilo ikinci ay yine 2 kg ebe dedi mama verme sadece sütünü ver yanı ben günde iki ölçek mama ve anne sutu veriyordum bazen iki günde bir bir ölçek mama ve hep sütümu ... bende bu ay sadece sütümu verdim ve 500 gr almış moralim çok bozuldu yine hem mama hem süt vermeyi düşünüyorum sizce????
ygmr yusufcan anne sutun ueterliyse kilo alimini onemseme.bence ileride zaten alacak o kilolari aurica ilk aylar zaten bebekler cok.kilo alir sonra azalir kilo alimlari
deletedmom4842 yusufcan Canım artık kilo alımı yavaşlayacak 500 ve bile iyi onun için mama vermek yerine bol bol emzir ve doktora götür doktor sana mama verip vermeyeceğini söyler kendin mamayı arttırma
YazCilegi yusufcan Benim kızımda bu ay sadece 400 gr almış,ve diğer bebeklere göre çok minyon. 4 aylık 5600 kilosu 😬 doktor totelde gayet iyi dedi. Bol bol emzir sende. İlk aylar fazla kilo aldıgı için suan size sorun teşkil ediyormuş gibi geliyor ama değil. Doktorunuza güvenin. Bu ay da sıkın dişinizi takibini yapın ona göre doktor kontrolünde verin mamayı.
11RabiaAsel11 yusufcan geçen gün Dr kontrolumuz vardı Dr muz bir bebeğin aylık ortalama 500 Gr alması yeterli dedi benim ki biraz fazla almış sorun etme cnm sağlıklı olsunda yavrularımiz
ygmr yusufcan bnmkide oyleydi cnm bu aylarda biyke oluo maalesef hic emmedi benimkide azalio zamanla uyku sersemi basinda bekledim hep emzirmek icin uyandimi uyancakmi diye yoksa nerde emmesi hic yoktu
yusufcan YazCilegi [bilinmeyen] deletedmom4842 ya bugün annem geldi 3.5 aylık bebekten ne bekliyorsa hiç kilo almamış aynı dedi ve bence gayet iyi bebeğimin kilosu 7. 780 gr çok üzüldüm boyuda 65 cm eee bende doğal olarak çok stres yaptım iyi bakmiyon sen bu çocuğa dedi üff anne dedim ne bekliyon bu bebeden dedim sen çok tombalaktin bu çok zayıf dedi
yusufcan YazCilegi [bilinmeyen] deletedmom4842 ya bugün annem geldi 3.5 aylık bebekten ne bekliyorsa hiç kilo almamış aynı dedi ve bence gayet iyi bebeğimin kilosu 7. 780 gr çok üzüldüm boyuda 65 cm eee bende doğal olarak çok stres yaptım iyi bakmiyon sen bu çocuğa dedi üff anne dedim ne bekliyon bu bebeden dedim sen çok tombalaktin bu çok zayıf dedi
yusufcan YazCilegi [bilinmeyen] deletedmom4842 ya bugün annem geldi 3.5 aylık bebekten ne bekliyorsa hiç kilo almamış aynı dedi ve bence gayet iyi bebeğimin kilosu 7. 780 gr çok üzüldüm boyuda 65 cm eee bende doğal olarak çok stres yaptım iyi bakmiyon sen bu çocuğa dedi üff anne dedim ne bekliyon bu bebeden dedim sen çok tombalaktin bu çok zayıf dedi
OlgaArslan yusufcan nasıl yani şuan 3.5 aylık ve 7.780 gr ve 65 cm mi ? 😯🙄 benim kızım 7 ay kontrolünde 6900 gr ve 65 cm di biraz çok değil mi yani mama verilecek bi durumu yok ki obez olacak çocuk yakında bizde aylık 300-400 gr alıyorum ve bu gram anne sütü ve mamaya rağmen bence boşa vermeyin mama
YazCilegi yusufcan Valla kendi annende dahi olsa duymayacaksın bazen. Hem doktora hem saglık ocagı kontrollerine gidiyoruz. Kötü olsa benim kızıma söylerler.
Deletedmom20 yusufcan yaa masallah bence bebise Benim kuzu hem bir ay büyük sizinkinden hemde 1 kilo asagida dogum kilolari hemen hemen ayni olmasina ragmen. Bence saglikli olsunda kilo ikinci planda olmali.😍😘
deletedmom4842 yusufcan Şaka mı yapıyorsun? Benim oğlum 4 aylık 7600 kilosu bence sen hiçbir şey yapma sadece emzir yeter
teachersrn yusufcan ilk iki ay 2 kilo alması normal ama üçüncü ay 500 gr alması mı anormal anlayamadım ben, başlarda aldığı kiloyla dengelemiş gayet doğal bişey bu, 3 kilo doğan oğlum şu an 6 aylık ve dediğiniz kiloda 7,5 kilo bence dert edicek bişey yok
Annesininprensesi yusufcan sütünüz bolsa vermeyin niye yaramasın anne sütü bu hem arkadaşların dediğine göre iyiymiş kilosu Benim kızım daha küçük o yüzden karşılaştıramadım kilolarını bide ben farkediyorum sütümün azaldığını ve doymadığını o yüzden arada veriyorum 😕
yusufcan [bilinmeyen] ya annem cildirtmis beni diyor mama ver çocuğun gelişsin kilolu olsun e anne diyorum memem süt dolu bosver yaramiyir sutun diyor:(((
Annesininprensesi yusufcan tabi ki kilo kaybı varsa verin mama şu mamaya neden öcü gözüyle bakılıyor ya benim de yeterli değil veriyorum keyfimden vermiyorum birkaç gün vermedim ama doymadığını hissettiğim an veriyorum napayım çocuğum aç mı kalsın 😒
yusufcan Annesininprensesi aynen cnm kilo alımı azaldı bazen hiç doymuyor sanki şu mamada ne var ay şükür anlayan biri çıktı
uleErenTozkoparan yusufcan aynı yız 3.190 dogdu ilk iki ay bir kilo üstü aldı üçüncü ay sadece 400 gram almış anne sütü tek şuan kilosu 6100 ama mama vermeyi düşünmüyorum zaten 3 ay daha dişimizi sıkalım yani az alsın nolcak anne sütü alsın yeter ek gıda larla dengeyi kapatırız diye düşünüyorum mamaya gerek yok bence ki üçüncü ay sanırım genel herkezde kilo artışında düşüş oluyo
Annesininprensesi yusufcan eğer doymuyorsa verin ama bebek doyuyorsa sütünüzle vermeyin ama verince de vicdan azabı çekmeyin sonuçta keyfinizden mama vermiyorsunuz herkes ister emzirsin ama olmayınca doymayınca başka neyle beslenecek çocuk
Annesininprensesi yusufcan doktorunuza sorun eğer 500 gr iyiyse mama vermeyin eğer değilse tabi ki aç kalmaması için mama gerekli