8 aylık sürekli peşimde sürekli kucak. Altını alırken ayrı ağlar, yemek yedirirken ayrı ağlar, emziğini düşürür uykusunda kırk kere uyanır ağlar. Tv açmayım diyorum evi b.k götürüyor yemek yok. Yok Yani olmuyor olmuyor. Yıprandım ben ya 8 ayda sonrasına sabır gerekiyor cidden. yardım edecek kimse yok eşim işten gelince sadece ilgilenebiliyor. Valla oturdum ağladım sinirden şimdi.