kızlar 13+2 de doktorum bebegin cinsiyetine kiz dedi sirt üstü bacak açık yatıyordu yani ben anlamam normalde ama baktigimda ben bile kiz gördüm yarin devlette bazi testler icin randevum var şuan 14+2 kız derse hazirliklara başlasam mi kesin bilgi bu haftalarda oluyormu ?