Merveymc 2 aylık bebeğim 3 gün kakasını yapamadı ıkınmaktan göbek deliği şişti, bugün doktor fıtık başlangıcı dedi. Böyle bi durum yaşayan var mı, geçti mi belli bi süre sonra ?
079aslankuzusu Merveymc canım benm bebeğim kolk bir bck aylıklen oldu dpktpr bişey yapmana gerek yok geçer fıtık dedi ama ben yinede yumusak yemeniyi baglıyorum beline baya cıkmsyı kızımn göbek deliği suan 3 aylık biraz dha iyi durumda
zeynepo Benim bebeğimin de göbeğinde hafif bi çıkıklık var. Biraz fıtık var ama toparlar zamanla ordaki kaslar dedi dr. Çok ağlatmamaya çalışın dedi. Ben yine de gözümle takip ediyorum artma olursa diye