asellihayat Bebeğim 45 günlük kızımda 4 buçuk yaşında anaokuluna başladı ama sürekli hasta oluyor okulda evde de yenidoğan bebek var nasıl başa çıkıcam bu durumla bilmiyorum bebek
Angelangelll asellihayat sizin yerinizde olsam bu sene yollamazdim. Bizimki mecbur okul cagindaydi sene boyu okulda ne hastalık varsa aldı geldi bebeğe bulaştı ister istemez çok zor oldu
asellihayat Angelangelll evet malesef 17 gün bebeğim de yattı hastahane de kanda mikrop çıktı zatüre baslangıcı da olmuştu ve kötü bir mikroptu