Kızlar bebeğim 4 aylık olmak üzere önceden gündüz uykuları 15 10 dk falan oluyodu gece kesintisiz uyuyodu ama son 2 gündür gündüzleri de bıraksam 3 saat uyuyp her beslenme sonrası gündüzleri sürekli ayakta oldugu için önceden tuhafıma kaçtı bu durum bebekler büyüdükce uyku değişiklikleri oluyor mu olan varmı aranızda