4.5 aylık bebeğim doğduğundan beri sol kullağıyla oynuyor ovalıyor çocuk doktoru bir şey yok dedi ama hala oynayınca kbb götürdün kir var dedi zeytin yağı damlat dedi damlattım hala oynuyor en son gliserin damlat dedi kbb başına gelen var mı nasıl geçti sorununuz