Harika3535 Arkadaşlar bebeğim 1 yaşına 17 gün sonra girecek 2 gündür gece 2:30 gibi kalkıyor ağlayarak meme istemiyor yada istiyor gülüyor sonra oynamak istiyor ama gözünden uyku akıyor en ağır uykusundan kalkıyor neyden olabilir çok zorluyor 4 gibi yatırıyoruz zor bela
Hatis Bebeklerin biyolojik saatleri var sanırim. Benimkide bir dönem her gün 4 te mutlaka uyanıyordu.Emiyor gülüyor oynuyor 5.30 gibi geri uyuyordu.Şimdi 7 de uyaniyor şükur. Geçici bi dönemdir.Allah kolaylik versin.