Merhaba, bebeğim 10 aylık, yaklaşık 3 aydır ağzına koyduğu her şeyi tükürüyor .suyu bile. yani şöyle söyleyebilirim bir lokma bir şey boğazından gitmiyor gün boyu. eline veriyorum kendisi yesin diye yine tükürüyor. bu durumda ne yapmam lazım aynı sorunu yaşayan var mı çok zayıfladı. Ek gıdaya başladığında çok güzel yiyordu