Kızlaaar merhaba. Ben normal doğum yaptım 4 buçuk ay önce. Hamileliğimde hem karnım küçüktü hem de hiç çatlağım olmadı. Doktorum senin karnın eski haline döner korse takmana gerek yok dedi ama karnım hiç gitmedi. Bu zamandan sonra ne kadar işe yarar bilmiyorum ama öneriniz var mı tecrübe ettiğiniz bir şeey?