Akşama balık yemeği var kızlar bizde de. Tarif vereyim. Palamutları ilk önce ayıkladım. Sonra piyaz şeklinde soğanları doğradım. Sarımsakları da aynı şekilde. Bunları gelişi güzel tepsiye yaydım ve güzelce harmanladım.(sosu; zeytinyağı, limon suyu, kırmızı pul biber ve tuz) iyice ovdum. Sonra patates seviyorsanız ekleyebilirsiniz. Tepsiye yaydım sonra balıkları ekledim. Üstlerine defne yaprağı bir kaç tane. Balığın o ağır kokusunu alıyor ve güzel tat veriyor. En son karabiber ekledim. Ve dolapta bekliyor şu an strece sardım. Bir kaç saate fırına😍