Bedihaomer Oğlum 11 aylik üst disi çıktığından beri göğsümden çok perişanım yara ne yaptıysam geçmedi önerinizi bekliyorum
Esen3535 Bedihaomer doktor bna madecassol yazmıştı ilk sürmede fayda görmüştüm emzirmeden önce yıkayıp emziriyordum
Defnemhuzurum Alparrslanmomm Ben onu denemeden önce bütün kremleri kullanmıştım ağlayarak emziriyodum resmen sonra Allah çıkardı o kremi karşıma 2 günde düzelmişti inanamadım