Kızlar 1 aylık bebeğim var ve sürekli ağlıyor uyumuyor gaz sancısıda çekmiyoruz ama sürekli ağlıyor kucaktada durmuyor doymuyor diye düşünüyorum meme veriyorum memenin ardından gazını çıkarttıktan sonra sürekli peynirleme kusuyor ama sürekli ne yapacağımı şaşırdım. Bu sorunları yaşayan var mı ?