Didemardaa bir sürü doktora götürdüm bizim 6 aylıktı kızım ilk idrar enflasyon oldu şuan 23 aylık hala var bu turlu temzilenmedi sürükli antibiyotik kullandık geçen hafta doktorumuz artık şurupları bi ise yaramadığını söyledi o yüzden beş gün iğne kullandık şükür şuan temizlendi o yüzden nefroloji götürdük ilk böbrekten sintigrafi çekilecek dediler böbreklerde yara yada herhangi bi şey kalmismi diye sonra da sondaki film çekilecek dediler böbrekten çekilecek şey nasıl olucak bilmiyorum korkuyorum da açıkçası ama tabi su enfeksiyon dan kurtulmak istiyorum artık sürekli antibiyotik aşırı yordu