Selam hanımlar 28 günlük olduk normal dogum yaptım içli dışlı dikişlerim var. Dıştaki dikişlerim düştü içdeki dikişler ise iltihap yaptı aşırı kaşınma yanma akıntı sulanma var doktor fitil ve krem verdi. Üçüncü bebeğim daha önce böyle olmamıştı hiç. Yaşayan var mı izdirap oldu resmen. Okadar temiz ve kuru tutmama rağmen neden böyle oldu anlamdım çıldırmalık durumdayım böyle bir kaşıntı yok