Merhaba öncelikle arkadaslar 3 yaşında bir oğlum var sekiz aylık da kızım. Oğlum çok huysuz bir çocuk oldu herşeye bağırıyor,ağlıyor, hirslanarak da vurmaya başladı. Kardeşini de hirpalamaya çalışıyor. Kesinlikle söz geciremiyorum. Yani iş artık cigirindan çıktı. Allah aşkına Ankara’da bir pedagog tavsiyesi olan yok mudur? Çok ama çok acil çok yoruldum artık!!!