Merabalar , 8. Aya kadar süt alerjisi olan bir anne olarak yazıyorum o kadar araştırdım o kadar çok doktora sordum ki alerji işini . Öncelikle söylediklerin alerji belirtisi gibi duruyor aynı öyle kusardı benim oğlum da genelde mukusluydu kakası bazen nadiren kan damlacıkları olurdu sütlü bir şey yediğim zamanlarda ama bunların hepsi bir yana araştırmalarım diyor ki bu kadar küçük aylarda süt alerjisi olmaz diyor yanına yatırınca küçük bir yastığa yatırıp emzir , mutlaka gazını çıkar . Midesini girmiyor süt diye üzülürdüm üzülme demişti dr o ihtiyacı olanı alıyordur demişti internetten çok okurdum çok önermem çok da okuma . Reflü daha güçlü bir ihtimal ve reflü varsa düz yatırmaman lazım . Allah kolaylık versin