Meovvmeovv Ben 15 gündür kullanıyorum süpür sil cok rahat. Halı kirlenmiyor. 1 yasında kızım var. 😬
Ama su avr artık halılar ince oldugu için günde 2 sefer düzeltmek gerek kayabilşyor. Özellikle süpürürken süpürge cekıyor ya zımba givi halıya yapısık olmuyor. Ama halam da kullanıyor onun halısı eski kalın halılardan onda o kadar olmuyor kayma falan. Ben memnunum ama 🤗
Yıkayınca da hemen kuruyor ben pazardan aldım 6 metrekare için 190 TL 🤭