linamommmmm kızım (10 ay) uyandığında vücudu kırmızı kırmızı olmuştu. Kabarma falan yok neden olmuş olabilir?
Dln33 linamommmmm benim kızımda 11. Aylık ateş düşürücü verdim 4 gün sonrasinda bu sekil oldu ama 3 güne geçti
Tiffany linamommmmm Eger ilaç kullandıysanız alerji yapmıs olabilir bizde yaşadık ona cok benziyor. Ben hata ettim geçer diye bekledim geçmemişti. Coğalmıstı aksine. Acile götürmüştüm bi iğne yaptılar hemen geçmişti.bi dr goturun derim
linamommmmm Tiffany hastaydı ilaç kullandım. Zinco calpol vs. Bide dişleri çıkıyor tetadil kullandım.
Tiffany linamommmmm calpol ypamıs olabilir bizede ates düşürücü yapmıştı. Bazen böyle kaybolup aniden tekrar cıkabiliyor. Eger atesi çok yoksa ilac vermeyi kesin derim. Siz yinede bi dr goturun cok fazla kızarık. İğne yaparlar rahatlar cocuk
Zeytinnn-gozzz1 linamommmmm yakın zamanda yüksek ateşli hastalık geçirdi mi? Veya değişik bişey yedimi yada aşı oldu mu?
linamommmmm Zeytinnn-gozzz1 39 a dayandı 1 hafta önce bağırsak enfeksiyonu geçirmişti calpol ve zinco verdik
Zeytinnn-gozzz1 linamommmmm büyük ihtimal yüksek ateşten olmuştur benim kızım da 39 buçuk ateşten bikaç gün sonra vücudu aynen bu şekilde olmuştu 2 güne geçiyor kendiliğinden.
Derin_son linamommmmm altıncı hastalık olabilir mi iki üç gün ateş sonrasında da böyle döküntüler olur iki üç gün sonra geçer tabi altıncı hastalıksa