Analiqu doktora gittik evet.. bize de alerji denildi.. gel bide damla yazdı doktorumuz.. kullanıyorum geçiyor hatta günde 3defa felan çekersem akşama birşey kalmıyor.. kalıyor da görünürde birşey kalmıyor.. çünki eliyle yüzünü ovaladımı tekrar kabarıyor..🤦♀️o yüzden çoğu zaman yarım kundak yapıyorum.. amma gönlüm el vermiyor 3,5aylık eliyle koluyla oynama zamanı oyuncak tutma zamanı o yüzden bazen açıyorum kolunu.. o da yüzünü ovalayınca yeniden başa dönüyoruz.. 1 aydır belki de fazla bununla cebelleşiyoruz