Uysalgamze Merhaba , bende butun gaz ilaclarini denedim en iyi gelen nurse oldu doktor onerisi ile surubunu kullaniyoruz . Doktorumuz 1 ayimiz bitti ve sabah , ogle , aksam olmak uzere 3 defa 1 er tatli kasigi verin dedi . Bunun yaninda sabah birde bio damladan 5 damla tek sefer verebilirsin dedi . Insallah iyi gelir 2,5 aydir cekiyoruz bakalim bizimde ne zaman son bulcak bu gaz sorunu bekliyoruz 😏