Kızlar 22 aylık bir kızım var ,her öğlen 1 de akşam da 9 da uyuan bebeğim bu ara unutmasam tüm gün uyanık kalicak elimde ayağımda derman kalmadı artık arkasında koşmaktan sürekli anlamasından neredeyse 1 saattir sallıyorum hala uyumadı delirmek üzereyim istemeden sesimi yükseltiyorum bazen nasıl engel olucam kendime sonrasında çok vicdan azabı çekiyorumamq yok tüm düzen gitti