Fenty Benim bebeğim 2 aylık ve gece çok sancı çekiyor emerken çok kasıyor ve ikiniyor ağlıyor gazını çıkarıyorum tekrar emziriyorum ikiniyor ama mama verirken ikinmiyor gece çok üzülüyorum oyuzden sağlık ocağındaki hemşire kes artık verme dedi ilacı 3 4 gündür kullanmıyorum gece kıvranıyor çocuk o yüzden annelere sorayım dedim