tarcinnn zararlı diye bişy yok . Bebek kafasını tutabiliyorsa öne doğru eğilemye başladıysa, ellerinden tuttuğunuzda kalkabiliyosa oturmaya hazır demektir. Kucağınızda oturtmaya başlayabşlirsiniz günde bi kaç kere bikaç dakika.. bu dediklerimi yapamıyorsa zaten kasları ve kemikleri gelişmemiş ve henüz oturmaya hasır değildir. Bu şekilde hazır değilken oturtmaya zorlarsanız zararlı olur..6. Ayda zsten bebek desteksiz bi şekilde kendiliğinden oturabilir.. siz önce kucağınızda vidahaki ay yeede destekli oturtmaya devam edin.. zaten 6 ayda kendi oturacaktır