Kizimin 1.5 aydir bezini cikardim tuvalete yapiyor tuvaletini cogunu soyluyor cogunu birakiveriyor eve ogrendi asljnda ama bazen gitmek istemiyor bazende unutuyor yapinca soyluyor nasil tam ogrenebilir onerilerinize acigim. ( yasi kucuk ogretme falan muhabbetine hiren girmezse sevinirim)