NurErva Sıvı yapması normal.Bir süre sonra pütürlü kaka gelmiyor çünkü.Günde 5 kere falan kaka yapmadıysa ishal değildir.Eğer paketli gıda yediyseniz o yeşil kaka yaparmış birde emzirirlen önsütü içerse bir gögüs bitene kadsr emzir son süte kadar alsın dedi doktor.Bence takip et kuzu ama önemli birsey olacağını sanmıyorum bizimde aynısı oldu çünkü ama iç rahatloiığı yine doktoruna danış kakanın fotoğrafını Çek gösterirsin.