Cansudeniz12 Kızlar selam.Bu gün 4.ay aşımızı olduk bebeğimde halsizlik oldu sanki çok uykusu var uyuyor sürekli.Ateşi falan yok.Böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba?
Cansudeniz12 MOM_1920 Uyku hep beni korkutur.Normal uyku saatleride değil.Bide bizim ki bağıra çağıra uyudugu için genelde bi korktum. İyi bari içim rahatladı.😇
MOM_1920 Cansudeniz12 aynen insan korkuyor ama merak etmeyin aşıdandır geçer yine aynı olur inan benim kızımda uyumazdı genelde😃
ipekkizinanasi Sağlık ocağındaki hemşire 4.ay aşısı aşı takvimindeki en hafif aşıdır herhangi bir yan etki beklemeyiz sadece halsizlik olabilir demişti. Normaldir herhalde canım😇 geçmiş olsun❤️🩹