pervin_t Çünkü alma kararı aldığınızda her iki tarafın iyiliği için değil, onun hisseden bir canlı olduğunun farkında olduğunuz için değil de kendiniz için aldınız. Çevremde hiç kedi alıp, özellikle cinsi için alıp da bir bağ kuran kimse görmedim. Öncesinde düşünmüş müydünüz evimizde bir canlıya hazır mıyız diye ? Bu durum çocuğunuza kardeş yapmayı düşünecek kadar zaman ayırılıp düşünülmesi gereken bir konu çünkü. Kedi çocuğunuzla oynarken ona istemeden zarar verecek, çocuğunuz da kediye aynı şekilde zarar verecek. Bunu kabullenerek mi aldınız mesela kediyi ? Kafanızda tüm soruları sorup onları cevaplayıp mı aldınız yoksa yalnızca bir çocuğun kedi ile büyümesi şöyle iyi böyle iyi bla bla bla düşünceleriyle mi ? Bu soruların cevabını bulursanız kendi sorduğunuz sorunun da cevabını bulabilirsiniz. 3 kedi 1 bebek annesi olarak cevapladım bu soruyu.