gul_me_0 ben sezeryan oldum 65 gün oldu benimde kanamam hala devam ediyo. 40 gunlukken gitmiştim doktorum 2 aya kadar normal dedi, 2 aya geçmezse gel dedi. Geçen baska doktora gittim ultrasonla falan baktı karnima, kan değerlerim de dusmemis. Ne yapacağını bilemedi. Bende endişeleniyorum artık. Adetmisim gibi de ağrım var