gorkem2211 bende şuan 2.ye hamileyim onuda emzirdikten sonra yaptırmayı düşünüyorum. Eşimle de paylaştım beraber yaptıralım belki indirimli olur diyor😄 Eğer sizde istiyorsanız çok ağrılı sancılı bir ameliyat değilmiş araştırın derim hem özgüven katar sizede, eşinizde memnun olur.