Özellikle uyurken cok fazla terliyor.Sanki yattığı yere bir bardak su dökülmüs gibi.15 gündür böyle.Daha önce yoktu. Doktor gaz sıkıştırdığı icin nefes almakta zorlandığı icindir dedi.Basını yükselt dedi.Basini yukselttim yine ayni.Sorun ne olabilir acaba?