AsafveArasAnnesi ben de yapmadım
Sadece yıkandığı suya nas Felak okudum. Aklıma sadece onlar geldi panikten. Ertesi gün de fotoğraf çektim kendi çapımda. Örtünün üzerine yatırdım kalemlerle 40 yazdım. Etrafına ayakkabı, tarak, şampuan, kalem vs koydum. Fotoğraf çekmiştim.