Yok yani burada bir sürü yazı okudum, benim bebem gibisi yok galiba 😄 meme reddi yaşadık, sürekli sürekli meme teklif ediyorum olmuyor biberonu kesip sabah kaşıkla besleyeyim dedim bu sefer çocuk açlıktan ağlıyor, kaşıkla bı sure alıyor sonra ağzından cikariyo 20cc belki iciyo belki içmiyo. E şırınga da da aynı şey oluyo. Napicam, başka ne var ki biberon dışında. Yani göğsünü uzatınca bağırıyor süt de geliyor sıkıyorum ağzına, yok daha çok bağırıyor 🤷🏻♀️ bitiğim bitiiiikk yardım 🙏🏼