SeninAnnenBirMelektiYavrm
Gln26
kahvesever93
eylul19 mamaya direk değilde mesela emiyordu azıcık bıraktığın da bir süre sonra ağlıyordu aç olduğundan bebeğim de çok süt gelmesine alışkın olduğu İçin ağzına tam gelmeyince emmiyordu ama belli bir saat emzirmeyip sütüm daha fazla olduğun da emiyor bende bu sebepten mama verdim , kızlar 60 cc veriyorum 2 saate bir arkasından emziriyorum öyle mama veriyorum tam olarak yüklenmedim mamaya ve bebeğim çok yemek istiyor sürekli aranıyor ve ağlıyor buna da bir çözüm bulamadım . Anne sütü aldığın da bez sayısı 2-3 oluyor çünkü emmiyor beni çok az emiyor bu yüzden de mama verdim , şuan Hakkarideyim evime gittiğim de doktoruma gideceğim kontrole