Güzel anneler meraba bebeğim 6 ay 10 günlük 3 aylıkken memlekete gittik orda üsttü antibiyotik kullandık baya kötü üşütmüştü buhar falan çok şükür iyleştik ama o gün bügündür bebeğim sürekli ay başı gelince hasta oluyo biraz tesadüf gbi oldu ama o zaman kendi üşütmüştü eve dönünce sonraki ay bir eltimin çocuğundan bulaştı yine antibiyotik kullanmak zorunda kaldık bir on gün kadar önce gtipti yeni yeni iyleşiyodu çok şükür antibiyotik kullanmadan atlattık derken şimdide diğer eltimin çocuğundan bulaştı ve yüne bugün antibiyotiklik olduk resmn üç aydır antibiyotik kullanıyoruz ve bu durum beni çok rahassız ediyo antibiyotiksiz olmuyo çünkü boğazları kötü oluyo öksürdükçe canı acıyıp ağlıyo yavrum ek gıdaya erken geçmiştik zaten sürekli bağışıklığı güçlensin die hertürlü şeyi yapıyorum ama bir türlü toparlanamadık kendi halinde olsa hastalanmıcak ama malesef sürekli diğer çocuklar hasta oluyo gelip küçük diede yapışıyolar çocuğa ne kadar uyarsamda olmuyo malesef engelleyemiyorum bebeğimin bağışıklığını nasıl güçlendirebilirim benim gbi olan anneler varmı gerçekten artık bu durum beni çok bunaltıyo