Usnac1995 Kızlar bebeğim 9 günlük. 20 güne falan kalça ultrasonu çektirmemiz lazım. Özele götürcektim ama devlete mi gitsek dedim . Bilgisi olan varda yazabilir mi. Nasıl randevu almalıyım, devlette doğru sonuç alınıyor mu.
Aysegul93 Usnac1995 neden 20 güne normalde 40 günlükler flan çekiliyor. Devlette inşallah sıra gelir randevu isterler. Prosedür nasıl bilmiyorum hastaneyi arayın bilgi alın
Meryemlina04 Usnac1995 canım benim iki aylıkken gidiliyor diye biliyorum bizim bu cuma günü çekilecek devletten sıra aldık bu cuma saat 9 da çekilecek
pennylane Usnac1995 bizim doktorumuz 2 aylıkken yaptırttı. 2 ay 5 günlükken çektirdik. o kadar erken yapıldıgını duymadım hiç.
Usnac1995 Aysegul93 30 günlükken gidilecek dediler bana . Devlette sıra alabilmek için şimdiden randevu alayım dedim bende
Cansuuu01 Usnac1995 bana sağlık ocağından kırkı çıktıktan sonra yapılacak dediler. Sen bir sağlık ocağı hemşiresine sor ne zaman yapılması lazım diye. Ona göre randevu al istersen canım
Annecik34 Usnac1995 özel çok para istiyor, devlete git gerek yok para vermeye. 5 dk şık şey için. Bir de çok erken 2 aylıkken yaptır bence.
Usnac1995 Annecik34 randevu bulamadım çocuk hastalıklrına . Bir de benim doğum yaptığım hastane 1 ay sonra çekilmesi lazım dedi.
Usnac1995 Annecik34 bilemedim ki hastanenin verdiği defterdr 1 ay sonra yazmışlar. Bir de devlete randevu bulamıyorum. Özele giderim ama gerçekten çok yüksek fiyat veriyolar
Beraninannesii Usnac1995 Ben üniversite hastanesinde çektirdim. Yenidoğan polikliniğine götürmüştüm ordanda radyolojiye yonlendirdiler öyle cekildik.
Usnac1995 Beraninannesii bunun için hangi bölüme randevu almam gerekiyo. Çocuk hastalıkları ve sağlığı diye bir bölüm var bu mu acaba
Kleopatraaaa___ Usnac1995 Çocuk Hastanesinden Çocuk hastalıkları bölümüne randevu aldım o bizi yönlendirdi. Ama sizinki çok erken değil mi 2 aylıkken yapılıyor..
Esraaa55 Usnac1995 40 ı cıkınca ben devlette yaptırdım normalde randevu verılıyormus ama bebek dıe benım o gün cektıler once cocuk doktoruna götürüyorsun o senı yonlendırıyor
Deletedmom_62 Usnac1995 1.5 aydan sonra çekiliyormuş ben daha yeni konuştum doktorla hatta randevu kagıdina bile 45 günden sonra çekilmesi rica olunur yazmışlar. devlete cocuk doktoruna randevu aliyosun gidince o sana ultrason icin randevu kağıdı veriyor onunla ultrason bölümüne gidip randevu günü saati aliyorsun benim mesela 28 ekime verdiler 26 eylülde gitmiştim tam 1 ay sonraya verdiler cok sira oluyo devlette ama istersen 200_300 e özelde de cekerler
Usnac1995 Deletedmom_62 benim de hastaneden verdikleri deftere 1 ay sonra çekilrcek yazmışlar. 200-300 olsa yine iyi 650 tl fiyat verdiler
Mrvekpk Usnac1995 canm ben devlet hastanesinde yaptirdim takipli oldugumz doktor direk rwndevu acmisti o gün gidip cektirdk kisacasi devlet hastanesinde takibinizi saglayan bi doktorunuz olmasi lazm yani cocuk doktoruna randevu alin ve o yönlendiriyo bu arada 2.aya dogru yapilan ultrasonda daha net sonuclar aliniyo bilgin olsn biraz erken gibi sizin icin henuz bebegin kemikleri yeni gelistigi icin istenilen sonucu alamayabilirsinz bu caninizi sıkmasın doktorunz yönlendirir zaten sizi
Usnac1995 Mrvekpk devlet için randevu bulamadım ki. Sürekli bakaym belki randevu bulurum. Özeller 550-650 arası istiyor hep. Bir de benim doğum yaptığım hastane 1 ay sonra çekilmesi lazım yazmış
Mrvekpk Usnac1995 anladm canm saglikli sonuc alinamadigi icinde önümüzdeki ay tekrar gelin tekrar bakalm diyo özeller genelde yeniden bi muayene parasi tabi siz bilirsiniz bebeğiniz icin en dogrusunu.. devletten randevu almak icin sabah erkenden bakman lazm bu arada 8-9 gibi yeni randevular aciliyo genelde ozellikle pazartesi günleri aklinda bulunsun 😊