ferlazen Bugün ilk göz kontrolüne gittik bebeğim 10.5 aylık ve 2 derece ve 3 derece miyop çıktı. Yani uzağı bulanık görmek demek. Daha detaylı bakılması ve incelenmesi için başka yere gideceğiz. Bebeği böyle olanlar varmı nasıl bir tedavi yolu izlediniz
Egeninannesiyim ferlazen merhabalar benim bebegımde dogustan mıyop cıktı suankı sürecınız ne durumda acaba