Selam Güzel Anneler,
Bebeğim 5 aylık olcak Cuma günü ilk bebeğimiz.
Babası sabah oynattı biraz sonra emzirmem için yanıma getirdi bende bazen yatarak emziriyorum Bebeğim de öyle daha çok seviyor. Yanıma yatırdım ama fark etmedim bir kolu arkada kalmış birden çıt diye ses geldi çok korktum bebeğim ağladı sonra ama sustu ve kolunu oynatıyor şuan da uyuyor ama ben çok korkuyorum kokuna bişey oldu diye… Normalde çok dikkatliyim 5 seneye yakın çocuğumuz olmadı ona çok düşkünüz yani isteyerek hayatta öyle bişey yapmam çok dikkat ederim. İnşAllah bişey olmamıştır demi😢