Arkadaşlar uzatmayacağım bebeğim 11 aylık tek uykuya düştü şimdi 18 aylık öğlen uyumak istemiyor . Bazı geceler de uyanıyor uykusunu almış bi şekilde . Daha çok erken onun gelişimi için vs. Biliyorum ama böyle erken bırakan var mı aranızda öğle uykusunu . Akşam 20:30 uyuyor sabah 7:30 uyanıyor bide öğlen uyuyor fazla gibi sanki 😳