Ysgl26 Kocalarımızı koruyalım kızlar 😅 şaka bi yana evde 2 kedimiz var bebeğimizin ablaları. Oğlumun da annesi ve babası gibi hayvanları seven ve koruyan bi insan olarak yetişmesi için elimizeen geleni yapacağız
MOM_1920 Bizim de çok güzel köpeğimiz vardı gece isimi sitede istemediler😢 iyi bi aileye verdik mutlu orda şükür🤲🏻
mystery1903 Bizimde 2 kedimiz var 😻 hayvanlara ve doğaya daha duyarlı evlatlarımız olsun. Merhamet ve vicdan sahibi insanlara ihtiyacımız var.